søndag 24. oktober 2010

Jungelhjul kake

Jungelhjul kake til tanteungen min som vart fire år!

Han har tydligvis fulgt med på kakene tanta har laga, og fundert på kva kake han ville ha til bursdagen sin.
For 1 mnd sida sa han: "Tanta, eg vil ha hungelhul-kake". Eg sjønnte sopass at han ville ha kake til bursdagen sin, men "hungelhul" hadde eg aldri hørt om. Fikk oversatt fra mammaen hans som sa det va "Jungelhjul" han meinte... eg sto like forvirra, for eg hadde aldri hørt om Jungelhjul heller eg....

Som den gode tanta eg e måtte eg rett heim å google "Jungelhjul", Då fikk eg svaret: http://www.disney.no/playhouse-disney/jungelhjul/ det va altso en serie på playhouse Disney.

Her er resultatet:
  • Troikakake med marsipanovertrekk
  • Alle detaljane er laga av farga marsipan. Veien og "søyla" (som moppe står i) er smelta sjokolade.


Eg måtte lage figurane en kveld, og kaka en anna kveld.


Bil-billene

Moppe

Trillefant

2 kommentarer:

  1. Herregud ka kult! Såg kjempegod ut!

    SvarSlett
  2. Troikakake slår ikkje feil, den e kjempego!!
    Og bursdagsbarnet va kjempegla for kaka, so då kan vi vel seie at den va vellykka ja!! :)

    SvarSlett